fin fina helg :)

Publicerat: 2011-02-27 / 18:56:21
har myyyyyyyyyst med min finaste hela helgen.
först så åkte vi till hans pappa och myste där och
på lördagen åkte vi till hans mamma och myste där hahah.
Jag lagade även mat där och gjorde en lite annorlunda kladdkaka, mumsi!
Idag så umgåtts lite med emanuel och pluggat.
har verkligen varit en kanon helg!

Ikväll blir det nog wallander med familjen, mys det med .
haha oj vad jag skriver mys ;)

hur har eran helg varit btw ?

åh vad jag längtar till efter sommaren då vi flyttar ihop :)

Kommentarer
Emelie | 2011-02-27 / 20:44:09

Min helg har i alla fall varit bra! :)

Hockey på lördag var skoj, idag blev det lite mys! :D

Så det kan man inte klaga på i alla fall :)



Tur att din var bra trots allt! :)

Puss&Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: