brun och fin

Publicerat: 2011-02-10 / 14:38:49
en av mina kompisar har precis varit på spray tanning.
resultatet blev sjukt snyggt! (klicka på kompisar, så kommer ni till hennes sida!)
Jag ska också göra det i veckan hos en kompis, behöver inte betala ett öre ;)
Hoppas mitt resultat blir sådär snyggt som johannas!
Eftersom jag aldrig skulle falla mig in att sola solarium så kan det ju vara
roligt att testa detta iaf, kan vara skönt såhär vintertid då man längtar till sommaren.

En annan blogg jag följer har också skrivit lite om spray tanning och solarium,
kika in hääääääär vettja!






Kommentarer
Nikoninan | 2011-02-10 / 18:03:30

Blogg:
Nikoninan | 2011-02-10 / 18:04:34

Awe sötis ! :) Du kommer också bli görsnygg ! :) ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: