tokfranssssssssssssssssss

Publicerat: 2011-04-12 / 21:29:05
kommer lite seeeen uppdatering om allt som hänt.

Fikade med Hanna på fredagen, riktigt roligt var det! :)
Sedan på fredagkvällen så gick jag ner till Camilla för att ha tjejkväll och det
var super trevligt! Riktigt god mat blev det och massa tjååål hehe.
Tackar iaf så mycket för att jag fick komma :)

Lördagen spenderades i grangärde med E hos hans pappii.
Vi spelade spel med hans päron och några andra som var där,
sedan så somnade jag i soffan till en film, tyypiskt mig!

Söndagen var precis som den skulle vara, lugn och skön.
Fick besök av sophia och hennes poikakaveri, trevlans!

Nu denna vecka så har det inte hänt något speciellt.
har mesta pluggat..
Fast idag så fick jag besök av maddis, hon kom hit en
sväng på kvällskvisten för att hennes päron skulle besöka
någon här i närheten. Blev såklart en massa prat och skratt!
Tokade oss framför kameran en sväng hehe. bjur på lite bilder
här nedanför ;) haha.

Imorgon ska jag träffa E, får se vad vi hittar på :)

btw så ska jag börja jobba den 30/5, yääääy!
Superduper glad är jag!!!!







och jaa, vi tycker inte om att vara seriösa på bilder.
Tack för idag fina maddis ♥

Nu ska jag kissa och sen göra kväller :)
Har förresten huvudvärk, grymt ont..



Kommentarer
A N G E L I J N A | 2011-04-13 / 09:33:35

fina bilder:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: