the picknik

Publicerat: 2011-04-20 / 16:07:48
måste bara berätta en rolig grej!

Jag och E fick nå ryck i helgen och tog med lite fika och
gick ned och satte oss vid ett bord vid piren och hade picknik.
Vi tänkte ha de lite mysigt och bara njuta av det fina vädret :)
Efter 5 minuter vi slagit oss ned vid bordet så kommer en gammal
tant och gubbe och frågar om dom kan få sitta på andra änden,
självklart sa vi. När dom hade slagit sig ned och tagit fram deras fika så
började Emanuel prata med dom och kunde verkligen inte sitta tyst eller bara
prata med mig :P han bjöd dom till och med på bullar hahah.
Hela tiden gick munnen på emanuel och dialogen var helt ointressan hahah.
Sedan så sa Emanuel att vi skulle gå och då sa han till mig "orka att dom satte sig vid oss"
hahaha. Då var mitt svar " jaa men man behöver ju faktiskt inte prata helatiden heller" och
då fick jag som svar "ja men jag har svårt att bara sitta tyst när någon annan sätter sig vid boret" och
det kan jag verkligen hålla med om att han har svårt för hahah ;) token då!

En sak är säker, nästa gång det är picknik så ska bara vi mysa! haha
Nåja lite rolig grej, kanske inte verkar så rolig men hade ni varit med så hade ni förstått.


full i tok den här killen ♥ men det är därför jag tycker om han så pass
mycket som jag gör!

Kommentarer
Cassi | 2011-04-20 / 22:57:59

HAHAHAA det där gjorde min kväll, men de är typsikt killar ;) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: