stackars mig.

Publicerat: 2011-04-05 / 19:29:56
ligger i soffan och har världens mensvärk :( uuusch!
sophia var i alla fall här idag och pluggade med mig,
roligt var de! får göra det oftare tycker jag :)

nu kommer pappa hem, kan lova att det är någon som
blir glaaad och viftar på svansen hehe.
man blir så glad när man kommer hem då man möts av
en superglad hund :)

imorgon ska jag äntligen ta bort gipset, guuud så wonderbart!
och sen ska jag träffa nea, så himla längesen vi sågs så det blir roligt! :)

btw visste ni att "mej" är infört i svenska ordlistan?
jag skulle aldrig skriva "mej" utan skriver jämt "mig" ser ju så
otroligt fuult ut med den andra stavningen hehe :P

och vet ni? snart har jag en löpande hund här hemma.
hon är svullen i underlivet så snart är det dags, plutten min.
men hon kommer fortfarande vara min bebis, alltid ♥
ser inte framemot löpandet förresten, kan nog bli drygt hehe.


ny sele har hon fått också, visar den självklart någon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: