spikat och klart

Publicerat: 2011-04-29 / 08:26:32
god morgon!
ska strax börja plugga, sista dagen för en uppgift..
hoppas den blir bra så jag inte "ord bajsar" allt för mycket .

ser ut att bli fin väder idag, så idag ska jag vara ute mycket.
göra klart uppgiften först och sen ut en massa, gillas gillas.

igår så bjöd pappa "alla" på pizza, sophia jesper jag mamma och emanuel fast han kunde inte komma.
gött var det! har kvar en bit av min så käkar den till frukost idag hade jag tänkt ;) hehe
annars så kommer emanuel hit idag. skönt med sällskap!

vad vi ska göra på valborg är iaf spikat nu!
Emelie, Tim och neo (hunden deras) kommer hit och äter och har det roligt med mig och E :)
kan ju inte bli annat än roligt!!

på söndag börjar agilityn, yyeeeeeey!



åh denna bikini har jag blivit helt förälskad i!
dock så tänker jag inte köpa den..kostar nämligen 1599kr..
Nej jag brukar köra på hm´s bikinisar, billiga och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: