pluggdag

Publicerat: 2011-04-07 / 13:34:52
fint väder idag med, härligt! dock så blåser det lite mer idag än igår men det är skönt för det.
Har precis kommit in från en promenad och nu tänkte jag käka lite innan jag börjar plugga
igen, kan behöva lite energi i mig.
Fick lov att ställa in dejten med maddis, känner att jag behöver plugga idag tyvär, eftersom
jag inte kommer ha tid att plugga allt för mycket imorgon.
tur är det väl att jag och maddis bor ganska så nära och kan nästan när som helst ses :) nu får vi boka
in en ny dejt tycker jag!


råkade förresten ge bubba en snyting idag hehe.
jag skulle böja mig ner för att ta något och då ville han
gosa med handen så han fick en smäll i ansiktet, var
inte meningen jag lova! Han blev lite chockad av
att han fick en smäll så jag tröstade han med lite mjölklinser
och kel. Då blev han som vanligt igen :)


han är så fin bubbsen ♥

Kommentarer
Cassi | 2011-04-07 / 21:50:03

jag saknar dig med :/ vi måste fan ses!<33

Pederkamilla | 2011-05-10 / 07:51:35

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

Linus | 2011-05-10 / 08:18:30

Vilkrn toffsekatt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: