onsdag

Publicerat: 2011-04-20 / 13:55:52
idag så blir det kanske att träffa fina kompisar nere vid hällarna :) rooligt!
är så många som man inte har träffat på skiiit länge, så det vore roligt om jag kunde bli med!

på torsdag så kommer nadius hem till ludvika, wihooo! drar då hem till henne och myser ♥
innan det så blir det kanske att träffa hannis en sväng :)

på fredag så har milla varit så gullig och bjudit hem några vänner på fika (bland annat mig då :P haha)
eftersom hon fyller år den 25 :) men typiskt nog så fick jag lov att tacka nej till det eftersom vi ska äta
lite god mat i gonäs och innan det så åker jag och emanuel till lindesberg för att hämta hans farmor.

det är det jag har planerat denna vecka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: