ojsan hoppsan hejsan

Publicerat: 2011-04-19 / 17:33:55
var la ett tag sen jag skrev här sist.
har inte riktigt haft tiden till att blogga faktiskt.

Idag har jag varit ute nästan hela tiden,
kände att jag behövde det.
så nu fungerar hjärnan igen, jippie!

I måndags fyllde E år. Firade han dock i söndags så
då fick han öppna paket. Av mig fick han en nyyyy plattång
eftersom hans var dåålig, så hejdå till den gamla.
Tror han blev nöjd iaf. Även fast jag hade firat han på
söndagen så kände jag att jag ville fira han lite mer på självaste
födelesdagen också. så jag satte mig på cykeln in till stan och
for iväg på en buss till grangärde. Då hade jag med mig ett påskägg till
honom istället, fuuullt med smaskigt godis, bara för honom :)
sen så sjöng jag typ 1000 gånger "vad är det för en dag..." låten för honom haha.
tror han älskar mig lite extra nu faktiskt haha ;)
Försökte verkligen göra så att emanuel kände att han fyllde år då,
pussade och kramade han extra mycket tihi.

jjaa nu borde ni se vilken perfekt flickvän jag är, eller hur? ;)
Men det är faktiskt roligt med födelsedagar, få fira och bli firad är ju kalaskul!


jag och mitt ♥

Kommentarer
Cassi | 2011-04-19 / 17:54:04

hahaha fyfan vad söt du är tina ;D shiit! du är så tokig, hihih. han har lätt den bästa flickvännen också ju! <3

linnea | 2011-04-20 / 13:39:26

bara för att du är så gullig så har jag lagt en länk till dig nu från min blogg :D hihi inte så jävla coolt egentligen men , tja varsågod :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: