mycket har hänt

Publicerat: 2011-04-28 / 14:03:56
ja har väl hänt en hel del sedan jag skrev här sist.

Nadia var hem och jag sov där och det kan ju bara sammanfattas med ett ord uuunderbart!!!!
vi pratade om allt mellan himmel och jord och tokade som vanligt haha ;)
jag varken höll om nadia något under natten eller smekte henne på ryggen hahah brukar ju
lyckas göra sådant annars :S haha men det är ju för jag är så van och sova med E.
Nåja det var iaf så efterlängtat och jag längtar tills vi ses igen, då är jag hel när jag är med den tjejen ♥

Har även varit på agilitybanan några gånger och vilda sköter sig förvånandsvärt bra faktiskt!
Håller sig till mig och jaa gör vad hon ska :) duktig tjej! Syns att hon tycker det är bra kul också :)
Har ju varit där med Neo och han är också super duktig!!! Är så stolt över våra fina hundar :)

I helgen så var jag och emanuel hem till emelie och tim på lite mys :) vi drack lite och sjöng
singstar hehe. jag och emanuel förlorade haha ;) Sen så gick vi till lobbybaren och där träffade
man på trevligt folk också :) jag och emelie tog hand om cassipassi ♥ hade super kul med tjejerna!!

händer för folket på valborg då?
själv vet jag ännu inte riktigt hur det blir, men det blir nog bra hur det än blir :)



bilderna är från i måndags (och nej jag stryper inte vilda på första bilden haha), då vi var hos farmor och hälsade på.
hälsade även på hos min någon vecka gamla kusin Elliot , han var super sööööt!
älskar bebisar!!

Kommentarer
Cassi | 2011-04-29 / 00:02:13

glad att du finns! <3

Nadia | 2011-04-30 / 10:56:27

Var helt underbart mysigt!! Längtar till nästa helg tokis <3

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: