bra vecka

Publicerat: 2011-04-06 / 16:46:26
jaa trots att min gose och jag har varit lååångt ifrån varandra i en hel vecka så har
denna vecka varit kanon bra! mycket roligt har hänt och ska hända :)
imorgon ska jag till exempel leka med maddis, underbart och vara med den tjejen,
hon är jämt så go och gla ♥ känner verkligen att jag har funnit en äkta vän!
nåja haha. på fredag ska jag först fika med fina hanna, blir roligt att få träffa henne igen :)
var så mysigt sist! och då kan jag äntligen ge den där cardigan som hennes bebis ska få,
glömde ju den hemma sist hehe. klantiga jag.
Sen på fredag kväll är jag hembjuden till Camilla på tjejkväll, blir trevligt :) Vi hade
tänkt laga lite mat och så :)

längtar till påsk då nadia kommer hem, gud va jag ska gosa ihjäl henne då! tihi

sen så ska jag självklart umgås med Emanuel hela helgen :) ♥
vad vi hittar på visar sig, just nu har vi inga planer vilket känns lite skönt faktiskt.

jag och maddis bjur på denna bild haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: