städa städa varje lördag och så varje jul..

Publicerat: 2010-09-25 / 15:45:18
nej inge städning för mig idag hehe. Har kommit hem ifrån mormor precis,
jag och mamma var där och hälsade på och självklart fick Vilda följa med.
Jag lockade håret på mormor och så fick vi mat där också, gott vare!
Vi var även vid morfars grav ♥ känns så konstigt att han inte finns längre..
Nu sitter jag här med fingervantar för det är ju griskallt, skulle kunna ha
på mig dunjacka just nu! hehe.
Imorgon blir det marknad, kopparbergsmarknaden..skulle egentligen åkt idag men
eftersom det öser ner regn så tar vi det imorgon.
Mamma ska få färga håret mitt idag också och nej håret har inte gått av ännu
så det behöver ni inte oroa er för!


Lilla Thea och jag :)

Kommentarer
Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign | 2010-09-25 / 16:13:52

Vill önska dig en trevlig Lördag! :D



- - -

ps, har lagt upp en designauktion i min blogg, gäller en rosa design. ber om ursäkt om du inte gillar "spammet" :)

Linnéa | 2010-09-25 / 17:43:02

Ja, nu kom det ett inlägg :D Btw, du får gå lite på marknaden åt mig också. Första året som jag inte går på den^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: