Spökåldern.

Publicerat: 2010-09-14 / 13:23:33
Ja det är precis vad min hund har kommit i!
Hon är nu ca 9månader och har hamnat i denna såkallade spökåldern..
Hon beteer sig väldigt märkligt, när vi är ute och går så är allt frid och fröjd
men när vi ska in så vägrar hon och svansen åker mellan benen + att hon skakar
och när vi väl är inne så springer hon in under sängen. Usch jag längtar tills
spökåldern är över för hon är ju bara för fjantig just nu hehe.



Senare  idag kommer emanuel till mig eller så åker jag till honom, det visar sig :)
Nej nu är jag hungrig, till lunch får det bli hemmagjorda köttbullar och potäter, husmanskost fosho! haha

Kommentarer
Cassi | 2010-09-14 / 15:45:44

ja äntligen har du börjar skrivit igen :D

lina | 2010-09-30 / 19:04:14

söt hund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: