kanon dag!

Publicerat: 2010-09-25 / 21:39:02

Insåg nyss att jag hade helt och hållet glömt att berätta om min
kanon dag till fredag jag hade igår! Jag och maddisen åkte upp
till borlänge och sprang runt på kupolen och hade skitkul!
Hittade lite saker, kan visa senare..
Hade en massa roligt men berättar inte allt här hahha.
Bästa dagen på länge iaf! Tack Maddis :)

Håret blev mycket bättre än innan förresten, ska färga det en gång till med
samma hårfärg och då kommer det nog precis så som jag vill ha det. hehe.
Jag vet vad ni tänker nu "stackars hår" men jag kan berätta att jag har ganska
starkt hår som tål mycket! ;)
Nåja nu blir det tv dags!

Btw så blev det lyxmiddag idag, sushi ;)


Kommentarer
Cassi | 2010-09-26 / 10:27:51

asså jag måste fråga vad smakar sushi? smakar det rå fisk?(a) är bra sugen att testa de men vågar inte, hihihih.

Cassi | 2010-09-29 / 12:42:21

aaw vad du är söt tina:) hihi <3

Emmis | 2010-09-30 / 16:21:40

haha jag känner mig strypt i det jag XD



åå är det gått? Vill testa suhi jag med =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: