de tre små liven :)

Publicerat: 2010-09-15 / 13:24:27
Jaa alla djur är inne nu, fast dom ligger på olika ställen och slöar hehe :)
Fick lov att säga till vilda att lägga sig annars ska hon äta upp Kiwis (kanin)
bajs helatiden och det tycker jag är äckligt hehe.  
Jag skulle kunna ge Vilda kanin bajs som godis istället för riktigt hundgodis,
jag menar det blir ju bara billigare ;) hahah!
Vilda och jag har tränat en massa tillsammans ute och oj vad hon gillare!
Vi brukar vara på fotbollsplanen här och träna, stort och perfekt :)
Men nu ser hon sur ut och det beror nog på att hon inte får käka bajs, snuskfia.

btw de tre små liven är, katten i huset, Hunden och kaninen såklart!


Min Kiwi ♥ visst är hon fin ? :)
Lär väl skryta lite om att hon är en raskanin, lejonhuvad heter rasen !

Kommentarer
Nikoninan | 2010-09-15 / 13:30:05

jaha, åh det har jag också varit intresserad av,vad var det som du tyckte var tråkigt med det?

Ja men sök du med :D <3

Johanna | 2010-09-20 / 14:14:12

Hon är jättefin! Kan inte mycket om kaniner, men ögat är bra på sånt där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: