typiskt..

Publicerat: 2010-10-26 / 20:18:07

kom hem idag med tandställningen iaf, typiskt.. det handlade bara om en milimeter, fast å andra sidan så känner jag att det är lika bra så jag verkligen blir nöjd. fast jag känner mig redan hel nöjd hehe. nåja har ju stått ut så här långt så lite till klarar jag allt :)
Sophia och jag gick lite på stan i Falun och jag hittade lite inför halloween, är verkligen hur taggad som helst och jag kommer verkligen leva mig in i det jag ska vara utklädd till hehe ;)
Har precis städat lite med Vilda, hon är duktig på det! Har filmat så ni ska få se hur det går till och så, lär först bara förstå hur youtube funkar, får nämligen inte igång ett konto där..



visst är hon fin min prinsessa? <3


Kommentarer
Cassi | 2010-10-26 / 22:49:28

åh jag måste få träffa hunden=) men hur blir det på halloween för dig nu? :) <3

Emelie | 2010-10-27 / 10:31:11

Hejhej!

Var gärna med på dagens blogg på min sida. Du behöver bara kommentera i inlägget att du är med. :) Jag utser en vinnare ikväll, och vinnaren blir länkade och jag lägger ut headern! :)

Kram

Millan | 2010-10-27 / 17:48:38

Men gud så söt vad är hon för ras? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: