tattoooooooooo

Publicerat: 2010-10-25 / 20:29:27

(här var den helt nygjord)
Min tattooooo får självklart 5/5 av mig! Gillar den skarpt verkligen och den
har en betydelse också, fint tycker jag! Det är snyggt när man har klänning/topp
som man visar ryggen på, då syns ju den.
Dock är det tråkigt om ens nära vänner skulle tatuera in något liknande..jag
menar då skulle man störa sig på det hela livet, ingen vill väll att man ska göra
likadant om man är nära vänner, usch det gillas inte. Man ska först fråga isf tycker jag! 

Har ni någon tatuering ?

Kommentarer
Cassi | 2010-10-25 / 22:08:22

du är super fin i mörkt hår :) det är inte nån som sagt att den vill ha en som dig va eller? din tatto är super snygg :D

patricia | 2010-10-25 / 22:10:22

ååh vilken fin!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: