sjuker..

Publicerat: 2010-10-06 / 14:09:18
Ja nu har jag gått och blivit sjuuk ..
Det började igår med feber och magont.. jag misstänkte direkt blindtarmen
eftersom jag hade ont på högersida och för att man kan få feber pga det.
Nu tror jag dock inte längre att det är det för magvärken har inte blivit
värre och det känns som om det skulle ha blivit det om det hade varit blindtarmen,
men vad vet jag egentligen?! snart kanske jag skriver från sjukhuset ;)
usch nej, det får vi hoppas att jag slipper!
Ska ta och käka lite och sedan så blir det att vila i soffan.
Tur att Vilda har sitt märgben som hon kan jobba lite på hehe

får se om det kommer nå mer inlägg idag eftersom jag inte är på topp,
men ni får hålla koll ;)

p1020164
btw har skaffat glasögon tihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: