onsdag..

Publicerat: 2010-10-13 / 19:33:34
Idag har jag pluggat teori för fulla muggar! Det är lika bra att börja i tid eftersom
det är mer än vad man tror..Går ganska bra iaf, har lärt mig mycket av att läsa i
boken och göra testen på internet.
Imorgon ska jag ha min första körning på körskolan, nervööös är jag kan jag lova!
Men Nadia har lovat mig att det kommer gå bra och hennes ord är det lika bra att
tro på, hon har nämligen jämt rätt :) Pratade med henne idag i tele och oj vad tiden
rann i väg, vi måste ha pratat i timmar kom jag och emanuel fram till tihi :)
Så blir det när bästa vänner bor långt ifrån varandra och inte pratar varje dag ♥

Vilda har idag lekt med Nova en stund, jag och hennes husse stod och skratta åt
dom när dom lekte. Allt skuttandes och jagning, dom är så härliga!
På fredag kommer Emelie och Neo hem till gonäs, vi har bestämt att vi ska
träffas och träna lite med vovvarna på lördag. Det blir roligt och behövligt :)

Btw idag bakade jag kladdkaka, den blev torr och äcklig.

Imorgon så ska jag även med Cassi och träna, vi ska börja på gymmix hehe.
Det kommer bli kanon och vi ska bli hurtigaste brudarna i stan och förmodligen i hela världen hehe ;)
Men det känns faktiskt riktigt bra att börja träna och just på gymmix där det bara kostar 500kr för tre
månader och där det finns CORE hehe. Core sägs vara kanon träning för magen, ryggen, bålen och bäcken.
Låter mer än toppen tycker jag!




Kommentarer
Cassi | 2010-10-13 / 21:32:16

fan vad kul det kommer bli gumman :D men kommer du betala för 3månader på en gång eller ska du vänta? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: