hej mina trogna läsare hehe.

Publicerat: 2010-10-03 / 17:34:45

det är väl dags att uppdatera här också :)
Istället för rödhårig är jag numera brunett och det
känns bra faktiskt, bild kommer i morgon.
Imorgon blir det att gå till körskolan och sen så
är det hundkurs som gäller = toppen dag!
Har bestämt mig att jag ska ta körkort så fort som
möjligt nu, ska ha det innan jul iaf!
Jag kan ju tänka mig hur roligt det måste vara
att kunna ta bilen och bara åka iväg istället för att passa
dessa eländiga bussar.. och flytta hemifrån vill jag också
men det går ju inte om jag varken jobbar eller pluggar, jag
menar vart ska man få pengar ifrån?! Vill faktiskt inte leva på soc..
Och snart fyller jag 20 mina vänner och då ska jag ha maskerad, det ni ;)
Helgen som kommer blir det nog utgång tror jag, känner att det vore
mer kul än någonsin nu att få träffa gamla godingar !

nu ska jag nog snart ut och köra lite :D


Kommentarer
Linnéa | 2010-10-04 / 09:37:01

Men hjälp Tina, nu inser jag verkligen varför jag vill ringa och bara babbla med dig. Hjälp vad mycket man känner att man bara, "VA?!" Du är alldeles för långt borta för mig!



Men vad roligt att du skaffar körkort innan jul! Då hoppas jag att ni tjejer tar bilen ner en sväng till Borås ;)Hehe!



Och maskerad, vad roligt av dig! Du är så påhittig!



Men vad är det du säger med jobb och skola. Alltså, att du inte hade något jobb, det trodde jag inte heller. Men det grundade jag ju på att jag trodde du fortfarande pluggade. Så du har alltså efter alla dessa om och men hoppat av nu? Känns det bra? Ska du börja plugga annat?



Oj, det här vart långt. Aja, kanske inte ska skriva/fråga mer nu. Men känner att mitt huvud är rörigt just nu, så mycket jag vill höra liksom :P



Ha det underbart Tina, hoppas det inte dröjer en evighet innan vi ses och hörs <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: