Halloween

Publicerat: 2010-10-21 / 10:35:22
Vad ska ni göra på halloween förresten?
Själv blir det utgång här på solo eftersom Ebba Gold kommer
spela. Denna halloween ska jag lätt vara utklädd, jag har mina små
idéer tihi! Tycker iaf man ska se lite otäck ut om man ska klä ut sig
på halloween, jag menar vad har en sjuksköterska med halloween att göra?!
Funderar till och med att "ha lite nålar i kroppen", skulle vara coolt!
Någon som har någon rolig förfest på G eller kanske vill göra iordning
sig tillsammans ? :) Dock hittar man ju alltid förfester men att ha någon att
göra sig iordning med kan ju alltid vara festligt!






Kommentarer
Cassi | 2010-10-21 / 10:53:43

hehe åh jag vill att så många som möjligt ska festa och sånt :D <3

Sophia | 2010-10-21 / 13:30:51

Åååå, kommer Ebba Gold? Vilket datum är det?

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: