godmorron!

Publicerat: 2010-10-21 / 10:26:03

Minns ni att jag berättade i förra inlägget att jag skulle klippa mig? är ni inte nyfikna på hur det blev då? hehe
Klippte mig jätte kort, så jag kan spreta med håret hur som helst.
Haha skoja skoja (haha nadia minns du?) nej men jag klippte väl av ca 10 cm så det blev axlarna.
Blev som en page och jag gillare! Håret blev dessutom himla fräscht :)
Min frisör sa också att mitt hår är i bra kvalite, att det aldrig har mått bättre och även fast jag har 
färgat det så mycket på sista tiden så tyckte hon inte att det var så slitet utan att jag fått väldigt tjockt hår.
Blev glad av att få höra det faktiskt!

Sedan har jag också hunnit med att avslutat hundkursen "Allmän Lydnad". Sista gången fick
vi göra som ett litet test på det vi hade lärt oss och Vilda var jätte duktig då! Vi fick även ett
diplom vilket jag tyckte var lite roligt, blir nog att rama in det :)  

I Helgen kommer Nadius hem också, usch så roligt det kommer bli!
Vi ska vara barnvakt åt hennes systers lilla pojke Casper på lördagen tihi mysigt! :D
Jag längtar som en tok tills helgen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: