full rulle..

Publicerat: 2010-10-11 / 13:29:06

har precis kommit in ifrån promenaden och lekstunden med Vilda :)
Har kommit på ett nytt roligt trick som jag håller på att lär henne,
tänkte att jag skulle filma det och visa er hur det går till tihi.
Senare idag så är det hundkurs (allmän lydnad), det blir roligt!
Efter idag så är det bara en gång kvar, gaaah hoppas dom har
någon annan kurs direkt efter som man kan gå!
Btw nu är det jätte fint väder ute, solen skiner och det är
inte alls lika kallt som i morse, så passa på att kila ut en sväng.

Har bestämt mig för att köpa 16 körlektioner, är ju lika bra om jag ska komma
någonstans.. och jag SKA ha det innan jul är det bara!
Nu blir det teori pluggning!


Kommentarer
Cassi | 2010-10-11 / 16:19:10

vad du är duktig gumman, snart har du det också :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: