första körningen avklarad!

Publicerat: 2010-10-14 / 16:09:37
Yes, första körningen gick ju bättre än förväntat iaf.
Fick köra runt lite så läraren fick se hur jag hanterade bilen och så :)
Det här blir nog kanon bra tror jag, ser faktiskt framemot nästa körning
för det var verkligen roligt :)

Kom nyss in från en prommis och träningsstund med Vilda,
hon är så rolig min pärla ♥ Kan inte förstå att man kan ha så roligt
tillsammans med en hund, helt sjukt hehe.
Gud vilken hundnörd jag är egentligen, I like it !

Idag fyller Sophias Boyfriend 27 år, grattis till honom :)

Senare idag blir det Core med Cassi, iiih så roligt!
Blir härligt att få komma igång igen!



detta är inte dagens tina idag utan det är en gammal dagens tina hehe.

Kommentarer
nadja | 2010-10-14 / 16:51:35

åh vad roligt med core, älskar det :) har fortfarande lite träningsverk från träningen sist jag va på haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: