Coren igår

Publicerat: 2010-10-15 / 08:05:05

Coren igår var verkligen rolig! Först i början uppvärmde man med typ
någon slags dans och den fattade ju jag och cassi inget av hahah
vi måste ha sett roliga ut när vi skuttade omkring där och fick våra
skratt-attacker hahah! :D Tell var också med och det kändes skönt
eftersom jag och Cassi aldrig varit där förut, bra att ha med någon
som vet lite iaf :) Efter den där uppvärmningen så gick det bättre
och drygt var det allt! Men något som man lätt lär göra om!
Tycker vi cassipassi borde köpa kort snart så vi kan börja och svettas där haha.
Roligt var det också att träffa tjejen, har ju hur mycket som helst att
prata om :)

Idag ska jag iväg och klippa mig kl 09.45, sköööönt!


Kommentarer
VIVIENNE ~ Modell & Fashionista | 2010-10-15 / 09:01:16

SV: Gjorde du? :D Vad kul, glad jag blir! Taaack. Tyvär kan jag inte lägga ut en film på hur jag gjorde eftersom jag inte filmade på modellen då :( Kanske kan göra om sminkningen igen nån gång och filma då :D Kul idé med film, ska nog köra på det nån gång!



KRAMIS :D

Emmis | 2010-10-15 / 09:06:44

svar; haha nee det tycker inte jag XD <3

Cassi | 2010-10-16 / 11:41:52

HAHA det är fan en av dom roligaste träningarna jag vart på, eller kan det vara bara för att jag var med dig? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: