chockad :o

Publicerat: 2010-10-11 / 09:23:02

gud va hemskt det va! Det första jag ser när jag kollar ut genom fönstret är
frost över hela marken och inte nog med det gick och kollade termometern och den
stod på -5 så det är kallt nu :( Blir nog att ta på sig vinterjackan, kan ju inte springa
runt i skinnjacka eller min jacka som är vatten & vind avvisande blir ju alldeles för kallt..
Har iaf köpt mig en riktigt varm och gosig mössa, så att frysa om öronen kommer inte
på frågan hehe :)

Förresten kan ju berätta lite om helgen min också! Jag och emanuel var hem till hans
pappa & Eva Karin och sov där hela helgen :) Fredagen så kollade vi bara på idol och
tog det lugnt och på lördagen så åkte vi på en lite road tripp till Leksand med dom,
vi kikade runt lite i leksand och sen så käkade vi på en resturang, supergott var det!
Jag tog vegetarisk plankstek, det var morotsbiffar och massa grönsaker + mos såklart
och det var bland det godaste jag någonsin ätit! Dessa morotsbiffar hade så fin smak
och bara smälte i munnen, herregud nu blir jag ju hungrig heheh ;)
Efter vi var så mätta att vi egentligen kunde ha rullat hem så åkte vi vidare till ett ställe
som hette tullivippan, en stor loppis med både gammla och nya saker. Roligt Roligt!
Det var där på Tullivippan jag hittade min super duper mysiga mössa, prislappar
och allt satt kvar så helt ny var den :) Senare på kvällen hos hans pappa så lagade jag
och emanuels pappa Tacos till oss alla. Vilken lyxhelg va?! ;) haha

Idag blir det hundkurs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: