såhär såg min 20års dag ut igår :D

Publicerat: 2010-11-10 / 19:01:26

dagen började med att mamma, pappa och Vilda sjöng för mig på morgonen och då fick jag paket och tårta + räksmörgås på sängen :) Senare så kom syster, jesper och emanuel på besök.
Fick massor med fina paket, kastruller i olika storlekar, stekpanna, elvisp, kakfat med tre våningar, spegel, super snyggt armband, tallrikar, glöggset och vantar tihi :)
Kakfatet, spegeln, armbandet och tallrikarna fick jag av sophia och jesper, så gulligt av dom!
och kastrullerna, stekpannan och elvispen fick jag av mamma och pappa, super bra ju när jag ska flytta!
Och glöggset och vantar av emanuels föräldrar, sött av dom att tänka på mig lär jag då säga.
Av emanuel så fick jag däremot något som jag verkligen aldrig hade kunnat gissa.. en resa till stockholm under nyår och vi ska sova på ett hotell typ mitt i stan i fem nätter, UR GULLIGT! Blev verkligen chockad när jag öppnade paketet och han förklarade allt, så fint av honom :')

God blåbärstårta bjöds det bland annat på.


jag och världens finaste syster !


mina goa föräldrar !


Jag och sophias pojkvän jesper


min underbaring & jag som 20åring ;) haha !


Fina syster!


Jaa det var min underbara 20års dag både i bilder och ord :)
TACK TILL ER SOM KOM OCH GRATTADE MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: