plugg plugg plugg

Publicerat: 2010-11-17 / 17:04:25
och åter plugg.. har pluggat teori hela dagen typ, känns bra faktiskt!
Ska köra imorgon igen och idag ska jag tvinga så att pappa kör med mig.
Jag börjar bli nervös och jag vill ju kunna allt direkt, men så går det inte till..
Emanuel sov hos mig till idag, vi pluggade teori när han kom till mig igår vid 8 tiden :)
Sen så skulle han upp kl 6:00 fast bussen går 07:37 och då var jag självklart super trött
så jag var inte på det bästa humöret direkt hehe.
Nu ska jag och vilda strax möta emelie och neo, dom ska få busa lite och sen tänkte
vi gå en på promenad tillsammans :)

På fredag ska jag och sophia se nya harry potter på bio, fasiken så kul!
Gud så veckorna går fort förresten, hinner ju knappt med.
Nåja nu ska jag kila ut i kylan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: