otäckt!!!!

Publicerat: 2010-11-24 / 10:01:02
Usch vet ni vad jag såg när jag var ute i skogen med Vilda?!
TRE ÄLGAR :o  Jätte otäckt!!! Försökte så fort som möjligt att
komma så långt bort ifrån dom så att jag inte såg dom, men när jag
väl lyckas komma ibort från första älgen så dyker nästa upp osv..
Försökte ringa både mamma sophia och emanuel för att jag fick sådan panik
och visste inte om jag kunde börja springa eller typ sätta mig ner tills dom hade gått hehe.
Jag valde iaf att gå som vanligt och lite sång på det och det verkar ju ha funkat iaf :D
Man har ju hört att älgar ett antal gånger jagat människor och sparkat dom, inte undra på
att man blir rädd!

Älgar är bra stora... :(

Kommentarer
nadja | 2010-11-24 / 20:58:00

nej va läskigt, jag har aldrig sett en älg förut :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: