nu simpsons!

Publicerat: 2010-11-02 / 20:11:58
kikade nyss på paradise hotell, nu är det simpsons!
Simpsons är så roligt, till och med mamma vaknade nu i soffan och började kolla hehe :)
Var förresten hos körskolan idag, gick faktiskt bra, ska övningsköra lite sen när pappa kommer hem.
Imorgon har jag tänkt att testa hur jag ska se ut på lördag, blir så roligt att klä ut sig.
Ska sminka emanuel också på lördag, det har jag bestämt ;)
längtar verkligen till lördag!


åh va sugen jag blev på sushi helt plötsligt :o

Kommentarer
Cassi | 2010-11-04 / 00:24:57

asså fan jag är super sugen att testa de, men jag vågar inte (a) haha

Miss gold digger | 2010-11-08 / 13:35:03

Hej, ja jag har kvar det rosiga linnet. Just nu kostar den 72 kr, och då har jag räknat med frakten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: