myskväll

Publicerat: 2010-11-01 / 20:11:26
kikade precis på "paradise hotell", vilket skitprogram det egentligen är hehe.
Men ändå så är det ganska roligt att titta på! Det och "bonde söker fru" är dom
ända programmen jag följer hehe.
Ska snart ta och hoppa in i duschen, var ju ute och gick med vilda över 2 timmar :)
Gick på cykelbanan och där finns det inga lampor och när jag var påväg hem så
var det typ kolsvart vilket var lite otäckt.. tur jag hade Vilda med mig annars hade jag
gråtit hela vägen hem för att jag skulle känna mig iaktagen av en björn.. hehe.
fjantig jag är, men jag är verkligen livrädd för björnan! Minns när jag var mindre då
jag drömde flera gånger att björnar bröt sig in i vårat hus och skulle äta mig hahah,  usch då!

Imorgon på morronen ska jag till körskolan men före körskolan ska jag nog till sophia och klippa henne :)

Kommentarer
Linnéa | 2010-11-01 / 22:00:17

Du får börja ta med dig lite honung till björnen så han lämnar dig ifred ;)

Emelie | 2010-11-02 / 14:16:22

Hej!

Nu har vinnaren av dagens blogg utsets, kika in och kolla om det vart du! Annars kommer det nya chanser senare!

Kram

Cassi | 2010-11-02 / 15:06:13

hur blir det på halloween? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: