Min vän karlsson :)

Publicerat: 2010-11-22 / 18:31:35
Kom på att jag inte visat karlsson vad jag köpte för blomma till mig hehe :)
Fick nämligen en väldigt rolig och gullig grej av karlsson när jag fyllde år!
När jag gick och hämtade posten på min födelsedag så var det ett brev av karlsson där,
och i brevet låg 4 brev som det stod olika saker i som jag skulle göra. I det första brevet
låg det en lite pengar och för dom pengarna skulle jag köpa mig en blomma i en blomsterhandel
så det är därför jag har tagit kort på blomman så karlsson vet att jag inte har fuskat (får nämligen inte
öppna nästa brev innan jag fullföljt "uppdraget" i brevet före) ;)
Har ett brev kvar att öppna men först lär jag ta och fika som det stod att jag skulle göra i det brevet hehe.
Väldigt rolig grej att få tycker jag, det visar att lilla karlsson ♥ har lagt lite energi på min present vilket jag tycker är gulligt :)

denna fina blomma köpte jag iaf karlsson, tack så mycket ännu en gång! ♥


Blomman är rosa såklart! Har gjort om bilderna lite, tycker ju det är så kul!

Kommentarer
Linnéa | 2010-11-22 / 19:19:51

Naw, vad gullig du är!

Är så glad över att få vara din vän <3 Så självklart vill jag lägga ner lite tankar kring din födelsedagspresent!



Btw, snyggt val av blomman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: