läggdags

Publicerat: 2010-11-11 / 22:28:44
sitter här i sängen och tänkte göra ett litet fint kvälls inlägg.
Min dag har varit bra om man bortser från huvudvärken..
Har både sagt till Nadia och Karlsson att jag skulle ringa dom
men det har aldrig blivit något riktigt bra tillfälle, fullt upp med andra ord.
Men Imorgon slår jag nog bägge er två en pling ska ni se :)

Idag var jag vid körskolan också, gick väl helt okej..känns som om jag börjar
komma in i det där tänkandet man lär ha när man kör bil. Och typ alla bilmärkena kan jag också, finns nog
hopp om mig också ;)

Vilda lekte med både neo och nova idag, det var nog det bästa på hela dagen! Det är så roligt att se dom busa och se hur nöjda dom blir efteråt :)

Btw imorgon så ska jag göra smörgåstårta eftersom det kommer lite gäster som ska fira mig, ruuligt!
Kommer nog också ett inlägg imorgon på mina fina presenter jag fått av mina kära kompisar också,
måste ju bara visa :)

Nej nu ska jag ta och sova, natti natti!


saknar min fina gosiga misse !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: