Horton

Publicerat: 2010-11-22 / 18:48:28

Buhuuu.. I lördags så sprang jag och emanuel i på hemmakväll för att fynda någon bra film vi skulle se på kvällen.
Jag fastnade såklart vid några familje/barn filmer hehe. Emanuel trodde jag hade tappat en skruv eller något eftersom jag röck i varenda barnfilm tihi :) Men iaf så såg jag ju självklart denna super duper gulliga elefant och fick bara lov att köpa den.. läste lite på baksidan och där stod det om något dammkorn.. hehe äsch tänkte jag den är säkert skitrolig!
Sen när vi kom hem till honom så tvingade jag honom att kolla på Horton med mig och jag LOVAR att jag satt och skrattade läääänge för det var då bland det största misstaget jag någonsin gjort hahaha. Det var till och med en berättar röst i filmen och elefanten skulle tydligen rädda dammkornet, så värdelöst! haha.
Vi kollade aldrig klart på filmen för jag kunde verkligen inte sluta och skratta. Jag som hade jätte höga förväntningar om denna film haha.
Det var nog en barnfilm för de allra minsta skulle jag kunna tro haha, pinsamt :P



Emanuel kom inte heller hem med bra filmer haha. Han köpte någon film som var suuper seg, det hände verkligen inget alls.. dom satt typ bara och diskuterade saker i en bar i hela filmen förutom dom sista 10 minuterna så blev det lite action, men vem vill liksom vänta så länge på att en film ska komma igång?! VÄRDELÖST! haha
Men det bästa var ju att emanuel hade sett den där dåliga filmen förut och mindes att den skulle vara jätte bra haha, konstig han är min käraste haha :)

Har ni gjort någon sådan här tabbe att köpt en skit dålig film eller något liknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: