harry potter

Publicerat: 2010-11-19 / 10:39:17
ja idag ska jag och sophia på harry potter, gud så roligt!
Det är tydligen helt fullbokat så vi ska vara där i tid :)
Funderar på vad vi ska ta med oss för gott att käka, godis, morötter eller popcorn?
eller något annat kanske?! äsch det visar sig.

Har nyss ätit lite frukost, blev te. Är ingen frukostmänniska alla dagar, bara då det är plättar till frukost hehe ;)
Nu ska jag ta mig en varm och skön dusch och sen blir det promenad med Vilda och mammsen.
Förresten så färgade mamma mitt hår igår, blev nöjd! Mörkt och fint :)

Tänk va små harry potter och company var när dom började spela in.


Gillar ni harry potter ?
Måste säga att min syster är ett stort fan av dom så förut när det kom en film så ritade hon och hennes kompis ett sådant där ärr i pannan som harry har hahha, lite roligt är det allt :D

Kommentarer
MODEMARTIN | 2010-11-19 / 11:10:51

Vad ska du hitta på i helgen? :D

MODEMARTIN | 2010-11-19 / 11:26:35

Det är många som skall se den filmen i helgen ;)



Jag ska ut och träffa lite kompisar, någon utgång och lite shopping :D

alina | 2010-11-19 / 11:28:59

Hoppas filmen är bra! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: