:)

Publicerat: 2010-11-01 / 08:46:37
hemmkommen från Dalecarlia nu, vi kom hem igår. I lördags så bubblade vi, simmade och bastade, suuper härligt!
Vi hade även ansiktsmask med oss och hårinpackning som vi satt med i bastun, så nu är man fin hehe.
På lördags kvällen så åt vi tre rättersmiddag, mumsigt kan jag lova att det var och efter det så spelade vi "galen panna", så himla roligt spel! Btw så var ju vilda med, hon fick sova i mitt och sophias rum och det gick jätte bra, sophia fick sällskap av vilda hela natten i sängen hehe :)
Det har verkligen varit en riktigt härlig helg med min fina familj
Jag uppskattar verkligen jätte mycket att jag fick följa med!
älskar min familj!

Men nu till något helt annat! Fick ett mejl av vildas uppfödare igår och hon har annordnat en träff med alla Vildas syskon och hon själv såklart, så vi ska förmodligen dit så hon får träffa dom. Vore himla roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: