duktiga jag

Publicerat: 2010-11-17 / 18:23:44
I fredags när släkten kom och firade mig eftersom jag hade fyllt tjugo så bakade jag
en helt egen smörgåstårta!
Den blev faktiskt suuuper god :)
Folket som åt den sa att det var den godaste dom ätit, så då blev jag jätte glad!
Men det var en hel del jobb att göra en iaf eftersom jag skulle skala 2kg räkor..
hehe det var lite jobbigt och tråkigt! Annars så gick allt fint utan problem :)

Såhär blev den! Den innehåller inge kött, det är räkor, kräftskjärtar och lax på den :)




Kommentarer
nadja | 2010-11-18 / 20:31:32

MEN ÅH VAD GOTT! älskar smörgåstårta (så länge det inte är leverpastej på den) sjukt fin va den också!! duktig du är tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: