dagens händelser

Publicerat: 2010-11-18 / 16:58:44
Imorse åkte jag in för att köra med körskolan, gick väl hyffsat.
Känner mig fortfarande stressad över att ska kunna allt innan uppkörningen..
men innerst inne vet jag att jag fixar det, det gäller bara att få med pappa ut och åka och det
är inte alltid det lättaste :P
Nåja efter körningen så satt jag kvar på körskolan och pluggade lite, klarade av fas C då :D
så nu är A,B och C klara, känns bra!
Sedan så gick jag på stan en snabbis och köpte mig
3 nagellack till priset av två, toppen. Så nu har jag nymålade naglar, tjuusigt!




Nu sitter jag inne på fejjan och snart ska jag ta tag i disken..

önskar att han där uppe (eller om det nu är någon där uppe, jag tror dock inte det) kunde ge mig en lägenhet.
Förresten borde min telefon ringt för längesen men det har den självklart inte gjort. Ska lova mig själv att aldrig tro på att folk kommer slå en pling då dom säger det.. positiv jag är va?! Det får man vara ibland vettni!

JAG VILL SKRATTA!
JAG VILL HA TILLBAKA MIN MORFAR (som jag grät i natt åt)!!!!

Kommentarer
Louise Hedblom | 2010-11-18 / 17:35:36

Ja, det undrar jag också. xD Jag blev mest förvånad över att hon inte hade någonting bättre att komma med. Om man vill förolämpa hur jag ser ut så ska man inte gå på håret, för det skiter jag fullständigt i. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: