♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Publicerat: 2010-11-26 / 19:41:31
Mina föräldrar är bäst! Lär jag verkligen säga nå mer?! Närå det är klart jag ska skriva lite mer allt hehe :)

Min mamma heter Satu och föddes i finland (hon har dock bott i sverige alla sina år), hon pratar inte sådär gulligt som mark levengood haha! Min pappa heter Tony och är uppväxt i lilla kopparberg, han är 44år och mamma är 45år.
Dom var alltså unga föräldrar när dom fick både mig och min syster som är 23år nu.
Mina föräldrar har alltid och då menar jag alltid funnits för mig och min syster, dom har varit underbara
under hela min uppväxt!
Dom har varken varit för hårda eller så att dom inte brytt sig om vad man gjort, mina päron har nämligen varit helt perfekt!

Jag älskar mina föräldrar, dom betyder allt för mig ♥



Nu blir det snart idol mys med mammsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: