trötter

Publicerat: 2010-05-27 / 10:25:53

Jag och Vilda råkade ta oss en alldeles på tok för lång sovmorgon hehe.
ställde klockan kvart över 8 men tryckte av alarmet (farligt farligt!) och
tänkte att jag skulle gå upp om en stund.. den stunden blev kvart i 10 :P
skönt var det iaf, tur att jag pluggar hemma så jag själv kan lägga upp
mina studier så jag hinner plugga minst 4 timmar ändå.
Har upptäckt att jag har massor med blåmärken på kroppen, läskigt!
Undrar om jag har fått en nadia kropp (hehe) och blir blå av inget alls ?!
Hm aja, har iaf ett blåmärke av ett myggbett till och med och det känns
ju inte normalt..

Igår på kvällen var jag och pappsen ut och sprang, fyy så jobbigt det var!
Och jag var så hungrig så jag pratade typ om mat helatiden eller åtminstonde
tänkte på mat hehe. När vi väl va hemma så kändes det iaf jätte skönt,
då är man alltid lika nöjd!

bild på havet på mallorca, så vackert!


Nej nu blir det prommis med Vilda :)


Kommentarer
Linnéa | 2010-05-27 / 11:23:55

Vad hurtig du är som är ute och springer hela tiden! Önskar att jag själv hade haft sådan ork, det är ju så härligt...



Och du, ibland är man värd en liten extra lång sovmorgon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: