toppen dag!

Publicerat: 2010-05-24 / 19:29:01

Emanuel åkte typ precis hem.. Vi hade iaf skitkul som vanligt :D
Satt och glassade i solen och bakade kladdkaka + gjorde någon namnlek, tummen upp!
Vilda och jag tränade lite slalom nyss också, gick fint och det tar inte lång tid tills hon kan det
utantill och med mindre godis. Just nu ger man ju godis helatiden, tur att hon inte är en labrador
då hade hon blivit tjock direkt hehe. Btw så håller jag även på att lära Vilda Krypa, det är ganska svårt
lär jag säga..hon vill gärna ställa sig upp men några krypsteg har hon gjort så det går frammåt!
Nu tänkte jag ta tag i mitt eländiga rum så jag inte ser fram emot att städa, men vad
gör man inte för hälsan? hehe jag menar det kan ju aldrig vara bra att få i sig stora dammtussar ;P



nåja nu blir det städning, får se om vilda kanske vill städa upp sina saker ;)
TJARÅÅÅÅÅÅÅ!


Kommentarer
Cassi | 2010-05-24 / 19:44:54

mysig dag ni haft sötar! :)

hehe nej det är vi inte, inte än ;)

men jag tycker om han as mycket=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: