taggad till tusen

Publicerat: 2010-05-19 / 14:02:00
dans idag, känner att det kommer bli wonderbart haha :D
Tänk att redan på lördag är det uppvisning och just nu
känns det som om jag inte minns ett piss av dansen..
men jag vet att jag kan det första dansen typ galant.

Pappa var nyss hem och käkade lunch med mig, trevligt :)
Snart ska jag hoppa in i duschen för att bli lite frächare heh.
Vilda ligger ju och sover nu så jag får passa på att greja mig lite.

bild på självaste mig på mallis .


förretsen någon som har något bra boktips ? :)
känner att jag vill hitta en bra bok att läsa på när kurslitteraturen inte gå in i huvudet..


Kommentarer
Emmis | 2010-05-19 / 15:08:22

hihi Tackar =D

nadja | 2010-05-19 / 19:49:39

åh jag hade velat sett er dansa, men ska på dop :( kostar de förresten? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: