solen skiner!!!

Publicerat: 2010-05-15 / 13:04:52
hur underbar är inte det? äntligen säger jag då bara!
Fast trots att solenskiner så känns det som en kass dag för mig, undrar varför?!
Nu sitter jag iaf och pluggar, får gå ut och njuta av solen när jag är färdig med skiten ( ursäkta uttrycket!)..
Idag ska jag och emanuel på bio, nya robin hood. Det blir nog roligt iaf!

älskade morfar



Jag vill inte ens vara utan min morfar i en dag
men nu har jag varit det i 369 dagar och det är verkligen åt skogen ..
saknar dig så ♥


Kommentarer
Liiv | 2010-05-15 / 16:50:46

Sv: Tackar :)



hehe ska också på robin hood idag ;)

Emmis | 2010-05-15 / 17:36:26

tack gumman (A) Vi får allt hoppas och se efter! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: