solen skiner himlen är blå

Publicerat: 2010-05-18 / 10:31:25
så sant så sant. Solen skiner faktiskt och än så länge är himlen blå.
Läste dock på min systers blogg att det är moln hos henne och jag skulle väl
inte förvåna mig om dom var elaka och även kommer hit..
men vi hoppas på att dom inte gör det!
Idag ska jag övningsköra med pappa (tror jag om jag inte drömde att han sa det, lär ringa och fråga).
Sedan blir det plugg för fulla muggar, funderar på att ta med min laptop ut och sitta där och plugga, vore inte det fint ? Brukar ni sitta ute och plugga ?
Var nyss ute med Vilda också, gick en promenad och sen när vi kom tillbaka njöt vi av solen :)
Hon är så mysig min lilla vän ♥
Nu dricker jag Loka likes africa med smak av melon och raorab, riktigt god faktiskt.
Fick typ en chock när jag tog första klunken för att det var så god hehe.
På fredag är det förresten bal för tjejerna och killarna in this town, så roligt :)

bjur på bild från mallorca på två tokstollar :)

Kommentarer
Sophia | 2010-05-18 / 10:52:21

Är det röd bacardi breezer jag ser på diskbänken? zoom zoom...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: