muuums

Publicerat: 2010-05-19 / 12:04:07
sitter och pluggar, håller på med juridikfrågor.. tråkigt!
men jag uppmuntrar pluggningen med apelsinchoklad som jag fick
av mina snälla grannar för att vi har varit djurvakt, fick annat godis med
men det var till hela familjen. Chokladen jag fick var riktigt fin!
Vilda är otålig och ville leka men jag måste ju plugga så
nu ligger hon och biter på ett ben istället :)
Ska väl snart gå ut med henne, ner till sjöfallet kanske?!
Fast gillar inte att gå i skogen själv (nog för att hela jag är omringad av skog)
för jag är jätte rädd för björnar, älgar, vildsvin och ormar ! usch hehe.
Vargar däremot känner jag ingen rädsla för, det ni era äckliga varghatare!
Självklart hatar jag inte något av dessa djur ovanför, alla har rätt till liv!
Såg ju dokumentären om dessa vidriga varghatare på tv här om dagen,
fy vad dom är hemska alltså..
Jag vill lägga i råttgift i deras mat dom äter och spränga deras hus!


vargar är fina, inte sant ?

Kommentarer
Nikoninan | 2010-05-19 / 15:05:27

Jag är också livrädd för björnar Haha! Såg på en film förut hur man skulle göra om man skulle stöta på en, riktigt lärorik hehe ;) jag tycker varghatet har gått överstyr, jägarna dregglar ju mer efter blod än vargarna! jag är då mer rädd för jägarna i skogen haha. Du har så rätt! alla har rätt till liv! Dock måste jag säga att Älgarna är jag livrädda för eftersom jag blivit jagad av en usch :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: