morgonrock-tina

Publicerat: 2010-05-24 / 13:40:55

ja jag skulle precis ta mig en dusch men inge varmvatten kom utan det var griskallt :o
ringde nyss till pappa och han sa att jag skulle trycka på någon knapp och vänta nu en
halv timme och då borde det finnas varmvatten så nu hoppas vi på det!
Sitter nu i morgonrocken så jag snabbt kan hoppa in i duschen.
Vilda står i sin korg där alla leksaker ska ligga, funderar på om hon och jag ska städa lite ;)
Mamma har nämligen lärt henne att städa, eller ja hon kan det nästan :)
Ni som har hund, kan eran någon "nyttosak" ? :)
Har även tränat slalom med Vilda och det gick bra faktiskt det
lär vi visa på Valpkursen nästa gång!

här har ni vilda när hon var pytteliten tihi ♥ gullet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: