Mallorca fynd ;)

Publicerat: 2010-05-14 / 18:32:47
Sitter här och känner grill lukten, gott!
Sophia och jesper är här och vi ska grilla, roligt :)
Fy vilket tråkigt väder det är ute förresten, regnt och åter regn..
men trots regnet så var jag och pappa ute och sprang, det var jobbigt men jag är stolt!
Gick bättre än förra gången då jag precis hade ätit och fick värdens håll, det var ett misstag som jag aldrig kommer göra om hehe.
Jag och mammsen var förresten på stan idag och jag hittade 2 klädesplagg, visar dock dom i morgon för nu tänkte jag visa lite mer mallorca fynd ;)

converse liknande skor.


+ dessa skönheter! gillar handen så otroligt mycket.


nej nu ska jag gå och käka .

Kommentarer
Linnéa | 2010-05-15 / 14:16:23

Jag et någonstans jag ska göra inbrott, minsann ;)

Sophia | 2010-05-16 / 10:30:45

Du köpte så mycket fint. Och vilka fina bilder du tog på grejerna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: