långhelg..

Publicerat: 2010-05-12 / 15:51:06

jaa nu börjar långhelgen, fast inte för mig.. jag lär nämligen plugga varje dag om jag inte vill plugga på helgen. men men jag överlever, detta är egentligen a piece of cake.
Fick hem mina leggings igår och jag är hel nöjd!
Däremot är jag lite bitter för jag såg på facebook att det inte skulle bli någon dans idag ..
typiskt, jag som verkligen har varit skit taggad eftersom jag inte dansat på två veckor och nu blir det tre.
Men det kanske blir någon annan dag i veckan bror på när lokalen är ledig, hoppas hoppas!
Jag får väl dra med min kära far och springa en sväng, lite motion ska jag då ha idag!
Pappa har förresten varit hemma hela dagen, skönt med sällskap.
Vi tog ut Vilda till en äng och tränade henne lite och jag lär då säga att vi har en duktig vovve!
Och jag kan säga att hon är galen i blodpudding som vi torkat och ger som godis, hon gör nästan allt för det haha.
Annars så har jag pluggat idag bara, håller på med juridik och det är ju sååå kul *HOST*
Äh nog om struntprat nu va! Här får ni fina bilder på Världens Vackraste Vilda :)<


på sista bilden var hon busig och ville ta sig en tupplur i sängen, tokstolla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: