jag sög

Publicerat: 2010-05-19 / 21:46:58
bokstavligt talat så sööög jag på dansen idag ..
FAN! Blir fan ledsen att det inte gick alls..ååh..
önska att jag aldrig hade behövt varit borta dom två gångerna som jag vart.
men men, tränade på dansen direkt nu när jag kom hem och då funkade allt
förutom en sak.. jävla trög jag är , bläää på mig!
Gillar verkligen att dansa eller rättare sagt jag älskar det!
Det är sjukt roligt men kan jag verkligen någonsin bli duktig?
Känner mig hur stel som helst och som om jag aldrig kommer kunna göra en sådan där snake.
Hur var det för er i början ni som dansar? tex dig nadja,
kände du direkt att du var asduktig och mjuk eller hur var det? :)
Vill jätte gärna veta hur ni dansare tyckte att det var i början, vore snällt om ni skrev :)
Jag SKA INTE göra bort mig på dansuppvisningen på lördag, då dör jag ju..

Ähh fy så tråkigt det måste varit att läsa detta, men vafan ibland behöver man skriva av sig!
Är riktigt besviken på mig själv, sämre har det aldrig gått och detta var sista träningen..
deeeeeeetta ääääär baaaaaajs!

nu ska jag gå och leta efter motorcykelkläderna eftersom
jag och pappa drar upp till falun i morgon med den.

bye bye..

Kommentarer
Cassi | 2010-05-20 / 18:46:59

nej gumman du suger aldrig, du är bäst! =)

kommer du och kollar på våran bal imorgon? (a)

nadja | 2010-05-20 / 21:20:25

men lilla tina då :D jag har också haft såna där dans lektioner ibland då man känner sig sämst haha. men ju mer träning desto bättre :D och ja, jag va super kass när jag började dansa, jana har ju filmer på oss sedan vi hade våran första dans uppvisning, riktigt hemskt :p men när man kollar på alla filmer och fram till nu så har man verkligen utvecklats, och det är jätte roligt att se!



du är inte kass tina :D

nadja | 2010-05-20 / 21:21:30

och du, den där snaken! träna träna träna! jag fick träna som fan och sen satt den ;)

Nikoninan | 2010-05-21 / 10:50:48

sv: Tack ja den är så go :) söt du är :D vad var din överraskning? :D:D

elin | 2010-05-22 / 21:20:29

Hej, besök gärna min blogg vid intresse att fynda kläder fr 10 kr. Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: