Godmorgon!

Publicerat: 2010-05-11 / 09:18:34
skönt att vakna och se solen skina, det gillas enormt mycket!
Håller på att ladda upp bilder som jag ska skicka på framkallning,
så roligt att ha dom samlade i album istället för bara på datorn.
Idag käkade jag pancakes till frukost, det var gott.
Idag blir det att plugga och även träffa emelie och nova :)
Träffade dom igår med och då hade emelie testat baluppsättning,
snacka om snyggt det var alltså! Blir så spännande att få se er alla på balen !
Längtar sjukt mycket tillbaka till min egen bal (förra året) när jag hör hur ni planerar :)
Nåja jag kommer iaf stå där med kameran i högsta hugg och ta kort på er ;)
Förresten Vilda har kommit i trotsåldern haha, så nu är hon ett riktigt busfrö ;P

Nu blir det pluggtime!

en vacker bild tagen på mallis.


Kommentarer
Sophia | 2010-05-11 / 11:41:22

Vilda i trotsåldern? Jo tack. Sänghopparen :)

Linnéa | 2010-05-11 / 22:49:17

Håller verkligen med dig, det är så mycket mysigare att ha korten i ett album. Håller själv precis nu på att klistra in lite bilder jag skickat på framkallning... Me like!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: